Sudi sudi lah jadi follower

Saturday, June 21, 2014

CADAR FITTED/GETAH KALIS AIR-SESUAI UTK ANAK KENCING MALAM

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh..

Dah hampir nak puasa dah memperkenalkan produk terbaru untuk meringankan tugasan surirumah dan juga ibu-ibu bekerjaya..Bapak2 mudah je tidur je kan ada ku kisah tilam busuk ke tidak..Kita ni jugalah kaum wanita yg kena memikirkannya..Terdapat banyak cadar2 di pasaran dari harga ringgi ke beratus-ratus,ribu pun adakan..Entahlah itu ku tak tahu sebab di rumah masih setia dgn SARUNG TILAM BERZIP..


Tapi apa nak buat kalau anak kencing malam..nak marah anak, nak buang cadar atau nak buang tilam..Teknologi sekarang tilam bukan murah-murah..Ada yg tebal-tebal pulak tu..Sampai bila anak-anak nak di pakaikan lampin pakai buang..Ada juga masalah anak berumur 10 tahun masih kencing malam..

Bagaiman pula dengan anak istimewa yg terlantar dan wargaemas yg mempunyai masalah kawalan kencing tapi tak mahu pakai lampin pakai buang..Carilah jalan Alternatif..Walaupun agak mahal tapi mahal lagi tilam kitakan..mana tahan nak bau hancing dan hapak tilam..Materialnya perlu di import dan di jahit dgn penuh ketellitian dan plastik yg terlalu lembut tidak memberi kepanasan  pada kulit anak2..Cubalah ye kalau tak cuba tak tahu..Akak dah gunakan untuk ketiga-tiga tilam anak2 istimewa akk..Memang ini jalan yg terbaik..




Fungsi Cadar fitted kalis air

1. Membantu dan meringankan masalah membersihkan tilam. Sekiranya tilam kerap basah lama kelamaan ia akan berbau busuk dan tidak dapat diselamatkan lagi. Penggunaan alas tilam menghalang tilam dari basah dan kekal bersih dan kering sepanjang masa.

2. Membantu dalam penjagaan dan kebersihan tilam. Kebanyakan dari kita mempunyai tilam yang tebal, berteknologi tinggi dan selesa untuk menjamin kesihatan, tidur dan rehat yang cukup. Agak mustahil untuk kita mengangkat tilam dan menjemurnya seperti orang-orang dahulu. Dengan adanya alas tilam Aulashield ianya membantu memanjangkan hayat tilam anda memandangkan harga tilam yang mahal pada hari ini, mendapatkan perlindungan tilam adalah satu pelaburan yang baik.

3. Lebih selesa dari menggunakan alas plastic biasa. Lapisan kalis airnya membenarkan udara mengalir tetapi menghalang cecair dari menembusinya. Menyebabkan ia amat selesa digunakan untuk kanak2 atau orang tua.

Usah bimbang dengan kualiti, Cadar kalis air diperbuat daripada material bermutu tinggi.

Kami menggunakan berbagai jenis material seperti 100%kain kapas , fabrik mikrofibre, fabrik poly yang dilapiskan dengan lapisan Kalis Air micro PU yang menghalang air dari menembusi tetapi membenarkan pengaliran udara berlaku. Ini menyebabkan ianya tidak panas dan sesuai untuk kanak-kanak mahupun orang dewasa.

Cadar kalis air mudah dijaga dan diguna

• Boleh dibasuh menggunakan mesin basuh atau tangan.
• Sekiranya untuk cucian mesin, gunakan basuhan yang lembut.
• Elakkan penggunaan peluntur(Bleach/Clorox) untuk menjaga Lapisan Kalis Air.
• Asingkan dari basuhan lain adalah lebih baik.
• Elakkan menjemur ditempat pagar berduri.
• Sangat baik dibasuh menggunakan ‘laundry net

Dinasihatkan untuk anak2 yg kerap kencing malam. Boleh guna cadar kalis air ini diterbalikkan lapisan kalis air diatas. Sekiranya lapisan kalis air diletakkan diatas, cara membersihkannya amat mudah dan senang . Cuma tukar cadar biasa yg terkena najis dan cadar kalis air hanya perlu di lap dengan kain basah atau lalukan air saja tak perlulah kerap di basuh. 

Kemungkinan harga akan dinaikkan
single rm 60

supersingle 70 lebar tilam 42 inci
Queen rm 90
King rm 100
Harga tidak termasuk pos
warna sekarang selalu betukar

BERMINAT WHATSAPP 0192203139 nanti akak tunjukkan stok yg ada,,

5 ulasan:

NEY NEZ Enterprise said... [Reply to comment]

Salam sis, cadar bergetah yg berzip x de ke?

Shayiqah Eusoff said... [Reply to comment]

Sis.....kalo saya mahu cadar kalis air yg berzip saiz King
berapa harga nye.

Suib said... [Reply to comment]

Waalaikummussalam. .Maaf baru baca blog...mohon wassup 0192203139

Azman Azman said... [Reply to comment]

Assalamualaikum..cadar kalis air size king ada x..hrg brpa?

Siti_btp said... [Reply to comment]

mohon wassup 0192203139

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...