Sudi sudi lah jadi follower

Wednesday, October 3, 2012

Faiz diarah pakaikan seluar Firdaus Hafizi....

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh.....

                Hai! semakin hari aku ni semakin malas nak update entri ..Tak tahulah apa yg di busykan..Ala dpd aku merapu cerita yg bkn2 di blog lbh baik cerita yg berfaedah dan beri manfaat pd pembacanya ye tak? Suami pula hampir 2 bln Mc akibat  kemalangan bulan puasa lalu..Mcm biasa ajar anak2 Istimewaku urus diri dan hantar ke PDK..Ajar Faiz 13thn suruh pakaikan seluar adiknya Firdaus 5 thn.Sekurang2nya kalu Firdaus buang air kat Pdk blhlah abgnya pakaikan seluar tak perlulah menyusahkan cikgu2 di sana..Sebenarnya byk nak cerita ni tapi nanti2lah..Tangan ni malas nak menaip....


Hampir setengah jam berlalu,Faiz masih gagal 
memakaikan seluar adiknya..Yg kelakarnya sabarnya Fizi
nama dia nak pakai seluarnya sendiri jgn harap..
Bertuah nya anak aku ni..



Akhirnya berjaya tugasan Faiz tapi perhatikan betul2
Sebelah seluar masuk 2 kaki..
Itupun Firdaus blh berlari lagi kat tangga..
Gelagat anak2 Istimewaku..
Fizi bilalah nak pandai pakai seluar ni!!!


4 ulasan:

Dayana Bahar said... [Reply to comment]

nanti pasti diorang pandai kak .. sabar yer

Maiyah said... [Reply to comment]

hehe.. budak2
tp bgus gak ajar awal2

Mrs Velentine said... [Reply to comment]

wah rajinnya faiz..fizi manja yea..

It's me... said... [Reply to comment]

Heheheh... Chumelnya fizi... Kena ler jalan macam oshin kan....

Tak per nanti pandai ler tu... The time will come insyaAllah....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...