Sudi sudi lah jadi follower

Wednesday, December 28, 2016

SARUNG TILAM BERZIP KALIS AIR

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh


Alhamdulillah akhirnya apa yang ku nantikan dah tiba..impian jadi kenyataan tak sia sia suruh supplier buat sarung tilam berzip kalis air..
SINGLE   rm 50..QUEEN rm80 tak termasuk pos..watsapp kak ct  019 2203139



ADA APA DENGAN COVER ZIPPER  NI?

FULL PROTECTION. Atas, bawah, kiri, kanan semua waterproof. Air tak tembus dah dgn teknik 'HOTSEAL' bkn jahit jarum tu tembus nanti

 ANTI DUSTMITE. Dustmite ke Bed bugs ke pepijat ke memang tak dapat masuk ketilam. Bagus sangat utk yg 'ALLERGIC'!


MUDAH NAK BERSIHKAN. Spray dan LAP saja dah cukup. Kalau nak cucurkan air pun boleh.  


 MATERIAL SOFT VINYL.  PVC yg sangat2 lembut, bukan yg mcm alas meja tu, yg tak selesa anak nak tido. Alas je dengan comforter atau cadar fitted biasa

 TAHAN LASAK . Material ni tahan lasak dan tahan lama. Beli sekali gunalah sampai bila bila..


 SIZE TILAM Single 50.

Single(Ukuran : 90 x 190 + 16 cm)

 QUEEN  rm 80
(Ukuran : 152 x 190 + 31 cm).
Tak termasuk pos laju

Cara basuh boleh basuhsarung tilam dengan spray/tuang air dan buihkan dengan sabun dan lap kering. Alas ni lasak dan tahan lama ..

Cuma jangan dicucuk dgn benda tajam sbb plastik nya lembut bukan plastik alas meja..plastik ni sejuk ..tak bising dan sangat selesa buat pesakit atau oku terlantar..buh lah cadar fitted biasa utk keselesaan pesakit..bila kencing tukar cadar je..

"Saya sangat bersyukur adanya sarung tilam berzip kalis air ni sbb faiz sawan..setiap kali sawan terlepas kencing..testimony sendiri 3 anak-anak aku severe autisme "






0 ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...