Sudi sudi lah jadi follower

Friday, January 20, 2012

Perubatan Islam dan sihir

    Assalamualaikum warah matullah hibarakatuh.......
Baca tak  metro kisah Awie disihir....Sebenarnnya aku ni taklah tahu pasal dunia artis.Tapi bila ada aku baca jugaklah.Izwan Pilus meninggal dunia betul ke ? Innalillah wa inna illayhi rajiun  Dari Allah kita datang kpd ALLAH kita kembali.........
Sihir ini sama mcm rasuah...kalau membunuh hukumannya bunuh atau penjara seumur hidup,kalau mencuri dan merompak hukuman 10thnkan.Tapi brp byk rasuah dikenakan hukuman, ada yg terlepas begitu shj.Begitulah sihir, sampai mati dibuatnya tapi terlepas begitu shj.Tapi ingatlah dekat sini blh terlepas ........AKHIRAT nanti terimalah balasannya......

    Aku tak pandailah nak ringkaskan cerita........kenapa aku geram sgt ye? aku pun terkena juga,lihatlah nasibku, anak-anakku...Aku taklah marah sgt kalau aku yg dibuat nya walaupun sampai mati. Tapi apa dosa anak-anakku padanya .(siapa makan cili dia rasa pedasnya).....Aku tak nak menuduh sesiapapun ...Aku percaya pada Qada dan Qadar ALLAH swt. Banyak hikmah disebaliknya, walaupun susah ada orang lain lebih susah drpdku.Lebih byk merendah diri dan apa yg kulakukan semua krn ALLAH swt. Itu semua adalah ketenangan yg tidak blh dibeli dgn wang ringgit......

      Macam mana tahu anda disihir????? terdpt lebam dipeha bkn disebabkan terantuk,,batuk berpanjangan sampai keluar anak tekak dan darah.Pergi klinik dr kata tak ada apa2.Bila sembahyang dan mengaji mengatuk yg amat sgt, bermimpi binatang dan menyusukan bayi .Mcm2 lagi lah perkara menyeramkan aku alami ....Katak besar dlm bilikku, bila halau ada balik.....dgr suara memanggilku tapi bkn suamiku...siapa ye!..Inilah yg aku alami sepanjang aku mengandung anak sulungku, Asraf......Masa tu aku tinggal di Parit Sulung ,Johor.

       Aku berpindah semula ke KL .Di HKL aku bersalin dan anakku di tahan di SCN Pediatrik...Mcm2 aku berubat ,Ustaz Harun Din, Cakra Alam, anak murid Ustaz Ismail Kamus, Ustaz Sarhan sampai dtg rumah lagi,Ustaz Ismail Kuang dan bermcm lagi.Selain itu berubat di Terengganu,Tapah ,Perak. ..Semuanya cakap perkara yg sama...Ada tu siap menurun lagi,berpakaian kuning dan minta yg bukan -bukan.....seram aku di buatnya....Aku tak tahu pun ,arahan Pak Sedara dan Mak Sedaralah tak ikut salah ikutpun sebenarnya salah.Walau macam manapun ikutlah Perubatan Islam.....Esoklah pulak ye!!!!!!!!!

                                Ustaz Sharhan pernah mengubati anak2ku di rumah

0 ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...