Sudi sudi lah jadi follower

Thursday, March 22, 2012

Segmen Blog Baru - Follow Kami Motivasikan Kami

                                       Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh...... 
.                http://www.hasrulhassan.com/2012/03/segmen-blog-baru-follow-kami.html 
Jom ramai2  kita sertai segmen ini:-
Nama akak Siti_btp
                                Berblog baru masuk 3 bulan tak sampai pun setahun jagung lagi..
Baru nak belajar kalau salah tolonglah komen kat blog akak..Tulisan masih tunggang terbalik.Berinternet pun masih baru tak tahu nak Fb dan twit2 ni.....     Umur tak payahlah sebut dah tua dah...Orang kata kubur pun semakin hampir dah...
                            sepatutnya pergilah belajar tajuwid ke tapi sibuk nak berblog pulak
                                                                  rasa2 nya salah tak??


                       Tujuan berblog sekadar mencoretkan luahan hati dan pengalaman hidup.....
           Salam perkenalan sudi berkawan dgn akak di Dunia Maya ini..

7 ulasan:

Dieyna said... [Reply to comment]

http://wardahilmu.blogspot.com/2012/03/review-blog-suara-dan-ceritaku.html

AKAK SAYA REVIEW BLOG AKAK. ISTIMEWA UNTUK AKAK

Kazman / Sue said... [Reply to comment]

salam kenal dari kami sekeluarga....

Nurul Akmal said... [Reply to comment]

Salam kenal.. readers dari Blog HH.. ;)

inazamri said... [Reply to comment]

salam kak.lama tak jengah blog akak.Semoga akak &anak2 semua sihat.

Dieyna said... [Reply to comment]

Lama tak update entri.. Anak2 masih tak sihat ke? Jaga diri ye kak...

Eve Azeez said... [Reply to comment]

Hi Siti.. nak ikutkn umur, umur akak la tua dr Siti. Tp blog, blog la jugak... spt Siti kata nak luahkn rasa hati.. keep on blogging Siti.. dan semoga sejahtera selalu... :-)

Anonymous said... [Reply to comment]

After that time we decided it was late and that we should reschedule. [url=http://www.mulberryhandbagssale.co.uk]Mulberry Bayswater Bags[/url] But is there still a place for a teacher centred classroom? Yes and No.. [url=http://www.goosecoatsale.ca]canada goose women parka[/url] Mmirmzssa
[url=http://www.pandorajewelryvip.co.uk]pandora jewellery[/url] Owjjclnxh [url=http://www.officialcanadagooseparkae.com]canada goose online[/url] fuaqawdyy

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...