Sudi sudi lah jadi follower

Tuesday, January 10, 2012

3 Anak-Anak Aku Istimewa

         Aku mempunyai tiga anak istimewa ........ terkejut tak ????? tapi itulah hakikat sebenar kehidupanku seharian.Nantilah sambung balik kena suap anak makan dulu kejap lagi cerita lagi. macam mana ye blogger buat blok cantik-cantik tapi aku punyai mcm tu je!!!!!!tapi tak pe belajar lagi he he he. Mai kita sambung balik ye...Apb terbaca kisah-kisah blogger dlm blok mrk membuat aku terpanggil utk menulis dlam ruangan ini bertujuan berkongsi cerita semata mata bkan tujuan simpati..


        Mungkin dgn mencoret sesuatu dpt mengurangkan stress dlm kepala otak aku ni..... he kasar pulak bunyinya???? kalau diikutkan tak de masa sebenarnya bayangkan jaga tiga anak istimewa mengalahkan jaga anak kembar 3. Padahal anak sulung 16 thn,13 thn dan bungsu 5 thn sepatutnya dah senang dah lelaki pulak tu....Anak-anakku dikategorikan penyakit Fragile X sydrome pernah dengar tak. Ciri-cirinya autisme' tak boleh bercakap agresif dan hyperaktif. Mrk tak diterima si sekolah khas krn tak mampu urus diri...


     Selagi hamba Allah swt di bumi Nya kita tak lari diduga dgn pelbagai masalah .Janji Allah dia hanya menduga manusia dgn ujian yg mampu ditanggung oleh manusia tersebut.Mungkin itulah ujian kpd ku utk membersihkan dosa-dosa ku dan menambah pahala untukku........Tapi aku hanya manusia biasa yg lemah dan krg kesabaran.... kalaulah sabar itu blh dibeli akan aku cuba membelinya  Subbahanallah !!!!!!!! hanya Allah yg mengetahuinya .Lebih tertekan lagi dgn masyarakat sekeliling memandang hina terhadap diriku tapi mungkin aku shj yg terasa kot.... berdosa lagi memfitnah org  .......


        Tapi tak mustahil apb salam ku tak bersambut malah ada yg takut bersalam dgnku mcmlah aku ada HIV Nauzzubillah jauhkanlah segalanya....mungkin takut berjangkit dgn anak mrk dan terkenan bagi mrk yg mengandung......tapi anda semua mcm mana ye takut tak dgn aku??? mcmlah ada pengikut mcm blogger lain tu. Tak kisahlah tu tangan aku sakit ni tak larat nak coret lama-lama sebab bekas operation kanser payudara masih sakit lagi.....Ha kanser pulak terkejut tak?? Banyaknya masalah akukan..  Sambung lain kali pulak ye!!!


                               Cuba cari mana dia anak2 nenek? Di PDK Batu Arang

3 ulasan:

Nur Zulaikha said... [Reply to comment]

akak..sabar ye..saya pun ade anak saudara yg istimewa..tp die ni CP..cereblal palsy..

Dieyna said... [Reply to comment]

anda ibu yang istimewa...

UmmiAbi said... [Reply to comment]

Akak nak blog cantik2 ye.. Akak try gi kat blog k'azzah. Dia byk wat tutorial sal blog ni..
http://sayurlemak.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...